Top 10 Marik card
A Marik ház az elméleti becsületességéről híres. Ennek megfelelően nincsenek szutyok egységeik, vagy felháborító karaktereik. Az egyetlen húzós lapjuk, a Blitzkrieget is legyengítették. Viszont amiben erősek, az a gépeik nagy mérete és az átsebzés. Nem könnyű nyílt csatában legyőzni őket.
Ami kimaradt, az a Cerberus. A logistics büntetése miatt nem illik a többi lap közé.
10. Firestarter FS9-OF
A kevés háromba kerülő szférás egység egyike. Semi különös, de jó az assetje és ECM támogatással még a béna overheat-et is el lehet sütni.
9. Huron Warrior HU-WO-R4M
Tipikus Marik gép. Nagy a teste és átsebez. Ez sem rengeti meg a Battletech világát, de illeszkedik a sorba.
8. Cicada
Az alapkiadás idejének egyik legjobb szférás gyors 'mechje volt. Olcsón lehetett lecserélni a klános Dashereket.
7. Marissa Morgan
Célpont a gyors gépeknek, mert keveset bír. Viszont a képessége nagyon jól jön csatában. Ha van értelme játékba hozni az ellenfél lehetőségeinek a tükrében, akkor egy olcsó, jó képességeket biztosító, normális assetü karakterünk lesz.
6. Awesome AWS-9M
Az eredeti olcsóbb és egyszerűbb volt, csak Assembly büntetéssel, kevesebb alapsebzéssel, szóval könnyebben lehetett vele játszani
5. Anvil
Masszív, eleve komoly páncélzattal a sebességéhez mérten, amit megtetéz az ECM. Tökéletes a többi marik egység mellé.
4. Hercules
A Marik házbéli Man 'O Warja. Azért annyira nem jó, de majdnem. :)
3. Wraith
A legerősebb szférás gyors masina. Ennek is sokat bír a teste, szinte moderate egységnek is beillene.
2. Chaos March Veteran
Ingyen ad csatában három sebzést és kezdeményezést. Különösen kellemetlen tud lenni, mert a masszív marikos gépekbe helyezve viszonylag biztonságban van.
1. Blitzkrieg
Szerintem vitathatatlanul ez a legerősebb lapjuk. Paklit lehet építeni rá. Az ellenfeleknek pedig minden lépésnél figyelembe kell venni, hogy a marikos játékos kezében lapulhat belőle egy. Pechjükkre, megváltoztatták a szöveget és már csak a csatából veszik ki a patrolos egységeket. Szerintem ez felesleges volt, úgyis lehet tudni, hogy ezzel játszik az ellenfél, másrészt meg csak a meccs végén tudja egyszer kijátszani, mert amúgy megelőzendő, szükség esetén lesz gárdoló egység a pakli előtt.