2019. jan 20.

Top 10 Marik card

írta: Madnezz
Top 10 Marik card

marik.jpg

 A Marik ház az elméleti becsületességéről híres. Ennek megfelelően nincsenek szutyok egységeik, vagy felháborító karaktereik. Az egyetlen húzós lapjuk, a Blitzkrieget is legyengítették. Viszont amiben erősek, az a gépeik nagy mérete és az átsebzés. Nem könnyű nyílt csatában legyőzni őket.

Ami kimaradt, az a Cerberus. A logistics büntetése miatt nem illik a többi lap közé.

 

10. Firestarter FS9-OF

firestarter.jpg

 A kevés háromba kerülő szférás egység egyike. Semi különös, de jó az assetje és ECM támogatással még a béna overheat-et is el lehet sütni.

9. Huron Warrior HU-WO-R4M

huron_warrior_marik.jpg

 Tipikus Marik gép. Nagy a teste és átsebez. Ez sem rengeti meg a Battletech világát, de illeszkedik a sorba.

8. Cicada

cicada_marik.jpg

 Az alapkiadás idejének egyik legjobb szférás gyors 'mechje volt. Olcsón lehetett lecserélni a klános Dashereket.

7. Marissa Morgan

marissa_morgan.jpg

 Célpont a gyors gépeknek, mert keveset bír. Viszont a képessége nagyon jól jön csatában. Ha van értelme játékba hozni az ellenfél lehetőségeinek a tükrében, akkor egy olcsó, jó képességeket biztosító, normális assetü karakterünk lesz.

6. Awesome AWS-9M

awesome_revised.jpg

 Az eredeti olcsóbb és egyszerűbb volt, csak Assembly büntetéssel, kevesebb alapsebzéssel, szóval könnyebben lehetett vele játszani

5. Anvil

anvil_revised.jpg

 Masszív, eleve komoly páncélzattal a sebességéhez mérten, amit megtetéz az ECM. Tökéletes a többi marik egység mellé.

4. Hercules

hercules.jpg

 A Marik házbéli Man 'O Warja. Azért annyira nem jó, de majdnem. :)

3. Wraith

wraith.jpg

 A legerősebb szférás gyors masina. Ennek is sokat bír a teste, szinte moderate egységnek is beillene.

2. Chaos March Veteran

chaos_march_veteran.jpg

 Ingyen ad csatában három sebzést és kezdeményezést. Különösen kellemetlen tud lenni, mert a masszív marikos gépekbe helyezve viszonylag biztonságban van.

1. Blitzkrieg

blitzkrieg_1.jpg

 Szerintem vitathatatlanul ez a legerősebb lapjuk. Paklit lehet építeni rá. Az ellenfeleknek pedig minden lépésnél figyelembe kell venni, hogy a marikos játékos kezében lapulhat belőle egy. Pechjükkre, megváltoztatták a szöveget és már csak a csatából veszik ki a patrolos egységeket. Szerintem ez felesleges volt, úgyis lehet tudni, hogy ezzel játszik az ellenfél, másrészt meg csak a meccs végén tudja egyszer kijátszani, mert amúgy megelőzendő, szükség esetén lesz gárdoló egység a pakli előtt.

Szólj hozzá

top 10 marik