Top 10 Contract Card
10. 21st Centauri Lancers
Leveszik az ellenfelek páncélját a csatában, ami egy tök jó dolog, csak éppen a zsoldoslapok alapvető koncepciója a játékban a Morgan Kell által paklira bevitt 'mechre való ráforgatás lenne, azaz csak a tűzerőre van szükség.
9. Mercenary Contract
Ez a leggyengébb contract, annyira gyenge, hogy a gyakorlatban nem éri meg kifizetni érte a fenntartási költséget, ezért a gyakorlatban inkább egy másik, erősebb contract kerül a helyére.
8. Hansen's Roughriders
Ez 2-3 resouce pontért, akár még hasznos is lehetne, de ennyiért inkább leteszek még egy jó 'mechet az asztalra.
7. Northwind Highlanders
Ez egyik baja a kevés tűzerő, a másik, hogy a pakliba kerül vissza, márpedig a koncepció egyik fontos eleme a kidobott lapokból való visszahúzás volt.
6. Snord's Irregulars
Ez már egy teljesen normális lap egy kis trükközéssel, amit nem nagyon használtak ki. Talán a tűzereje volt kevés.
5. Black Thorn
A kockadobás kissé bizonytalanná tette, de az árát a többihez képest még így is megérte
4. Wolf Dragoons
A legerősebb contract természetesen a legendás Wolf Dragonyosai lettek. A zsoldos paklik alaplapja, no persze Morgan Kell mellett.
3. Kell Hound
Nagyon jó árérték arány, no meg persze ez is egy legendás zsoldoscsapat.
2. Eridani Light Horse
A fejlesztés levétele a korai időszakban volt nagyon erős, mikor nagyobb 'mechekkel ment a játék. Persze barátom az első körös Flea és a második körös Eridani contracttal már le is ütötte az első fejlesztésemet, és ezt vagy féltucatszor megjátszotta ellenem, így már a játék elején veszítettem egy lapot és három fejlesztési pontot.
1. Gray Death Legion
Az ideális contract lap. Viszonylag olcsó és egész jól üt.
És akkor még pár szó a contractos pakliról. A játék eleje az építkezésről szólt, amiben a dragonyos, telepítést adó olcsó 'mechek fedezete mellett lehetett lepakolni a recource lapokat. Majd később érdemes volt pár csatát kibekkelni védekező jellegű akciólapokkal. A döntő rész a rohammechek lefejlesztése után következett, mert ekkor szabadult fel annyi fejlesztés, hogy a contractocat le lehessen tenni. Majd lehetett játszani úgy, hogy a nagyot ütő egységeket a csatában megtámogatni, megmenteni contractokkal, de a lényeg Morgan Kell előkerülésekor jött el. Innentől már csak bekkelni kellett, míg a zsoldosvezér paklira vezette a legnagyobbat ütő egységünket, mi meg ráforgattuk a contractokat. Két kör elegendő szokott lenni a győzelemhez.