2015. okt 04.

Munitions

írta: Madnezz
Munitions

munitions2.jpg

 Mivel minden pakli assetekre épül, ezért végigmegyünk mind ötön, tehát az Assembly után, jöjjön a Munitions!  A játék korai idejében a rakétázás rettentően izgatta a játékosokat és bár elvileg nem volt szükséges hozzá ez az asset, de mivel enélkül rettentően gyengék lettek volna a rakétás gépek, mégis szinte kötelező jelleggel használták ezt a lapot. Ugye rakétatámadásnál a kockával dobott egy és kettő után egy és két találatot lehetett elérni, a Munitions lap játékba hozatalával hármas dobásakor három találatot lehetett elérni, ami kétszeresére növelte a rakéták hatékonyságát. Ezt a képességet leszámítva azért nem sok szükség lett volna rá, leszámítva a sok AMT büntetéses gépet. Mondom ezeket úgy, hogy AM és LM paklival is sikerült sokakat meglepnem versenyen. Híres gép sem nagyon létezik, amelyiknek kimondottan ez lett volna büntető assetje. Ellenben, az Assemblyvel párban már komoly dolgok is kisülhettek belőle. Mint Kurita specialista mondom a Mauler, Jenner, Katana, Daimyo 'mecheket és mint klánnal egyszer versenyző az Uller, Urbanmech, Puma lapokat. Esetleg még  Logistics segítségével lehetett leginkább szférás gépeket lehozni, mint a Hunchback Revised, Annihilator, Bandersnatch,  Atlas, King Crab, vagy a Behemoth tank.

Szólj hozzá

support card command limited battletech resource tcg ccg munitions