Revised Hell
Az áttervezett 'mechek elég sok vitát kiváltottak, érdemes szemügyre vennünk őket, mert szerencsére nincsen annyira sok belőlük. Mégis felvetődik a kérdés, hogy mi legyen a már megvett eredeti lapokkal, mert azokat nem cserélték vissza, pedig ki lettek fizetve
Azokkal kezdem, amikkel én is szívesen játszottam, tehát az előnyükre változtak.
A Spider Revised nagymértékben változtatta meg a játék képét, mivel személyében a Dasher Prime elkapásának a problémája oldódott meg fullextrás módon. Emiatt a +1 támadópontért szívesen kifizettem a nagyobb árat és bónuszként a kellemetlen munition assettől is megszabadultunk.
A kurita Venom a szende kis gépből a nagyobb tűzerőnek és az A-T büntetésnek köszönhetően lett a Dasher méltó szférás párja. Szinte elképzelhetetlen nélküle kurita paklit készíteni.
A Hunchback Revised is jó példa, hogy egy szürke, alig használt egységből gyilkos masinát lehet faragni. Csak adtak neki L és M büntetést és megnövelték az alapsebzését. Az Annihilatorok és a Bandersnatch mellé betéve kegyetlen pusztításra képes.
Most jöjjenek azok, melyekkel alaposan felbosszantottak.
Imp Revised: Egy tök jó hetes szörnyetegből csináltak kilencbe kerülő L-M bénaságot. Eddig az L asset miatt egy csomó pakliba betehettem és elég olcsó is volt, most meg van egy szinte használhatatlan valami, mert vannak nála jobbak.
Berserker Revised: Egy nagyon jó gépet redukáltak le szintén túl magas költségű átlagosan jóvá. Az eredeti mágikus hetes fejlesztési pontért egy hihetetlen sokat kibíró csatázó fal volt. Lett belőle egy csak csatában használható költséges, klánok ellen keveset érő monstrum.
Ahol tényleg szükséges volt a változtatás és nagyon kellett is.
A Nightsky egy iszonyatos 'mech volt. Olcsó, büntetés nélküli és csatában akár négyet is üthetett kettőért. Ez volt az egyetlen kettőbe kerülő 'mech, mely jobban teljesített, mint az uncommon Centurion. Lehetett volna csak eggyel megemelni a költségét, de inkább adtak hozzá még egy alapsebzést és elvették a tréfás overheatjét, de még így is elfogadható maradt.
A Thor B volt az alappakli egyik legnagyobb baklövése. Szerintem egyértelműen elszámolták a költségét. A revised változat öttel kevesebbe kerül és minden képesség maradt a régiben.
Az Owenseknél hibásan adtak jump opciót, ezt ki kellett javítani.
A Black Hawk C esetében fordítva történt a dolog, ott a jump lemaradt. Annyi történt, hogy pótolták.
Amikkel nem játszottam, de tettszett a változtatás, leginkább, Marik és Liao.
Az Anvil Revised jól járt a nagyobb ütéssel és még jobban az A-T büntetéssel.
A Clint Revised, egy agilis, lökött géppé vált, mely szinte a kiváló kicsi Wolfhound szintjére emelkedett és az assettjei is jók lettek.
A Vindicator Revised is a gyakran használt eggyel nagyobb költség, +1 attack eljárásnak magfelelően változott és még az amúgy elfogadható assemblytől is megszabadult.
Gépek melyet se így, se úgy nem használtam.
Az Atlas Revised nem lett jobb a nagyobb tűzerőtől, mert az a költségnövekedés és a béna assetjei lerontották, hiába kapott két átsebzést.
Az Albatross Revised korrekt átalakításon esett át, megkapta a tripla AMT büntetést, de cserébe befigyelt egy rakéta is, mégpedig azonos költségért.
Az Awesome Revised, ha már lúd alapon, nagyobb költséget és tűzerőt, valamint szintén tripla AMT-t és három átsebzést is megkapott.
A Caesar Revised ugyan megszabadult a büntető assetjeitől és kettővel nagyobb lett az alapsebzése, de a költsége is kettőt ugrott. Hiába a kettes átsebzés nem lett tőle népszerű.
Charger Revised jól járt, a politics asset helyet tacticsot kapott és eggyel nőtt a költsége, valamint rakétái száma. Mondjuk utóbbit nem tudom miből számolták ki. Mindenesetre jó erős lett.
A Grand Titan Revised éppen az olcsóságát bukta el, ami a legjobb volt benne. Ráadásként a nagyobb költség nem fedezi teljesen a nagyobb alapsebzést és a jobb túlhevülést.
A Hatchetman Revised a szokásos nagyobbításon kívül semmit nem változott, pedig ez így kevés. Klánok ellen aligha tudja használni a Hand-to-Hand képességét, anélkül meg elég satnya a tűzereje a költségéhez mérve.
A Penetrator lökött gép volt és az is maradt, persze drágább és megnövelt lett az alapsebzése, valamint a tactics assetért még vadabb a túlhevülése.
A Tempest Revisednél a szokásos változás miatt már hetes a költség, de hatos az alapsebzés, valamint kapott egy átsebzést is.