Top 10 Inner Sphere slow mech
Nehéz vagy csak lassú csatamechek, melyekkel szerettem játszani, vagy ellenem álltak jól helyt.
10. Atlas
Jó áron hatalmas és nehéz rajta fogást találni, nem rendelkezik a Belső Szférát megkeserítő pocsék overheat opcióval. a rakétával át lehet sebezni paklira. Hátránya, hogy két alpha strike sebzést nem éri meg használni, mert nagyon hiányozni fog a következő körből.
9. Blackwatch
Eleve tekintélyes alapsebzés és elég nagy test mellett még ott van a C3, ami persze egyben a hátránya is az AMT büntetések mellett. Tipikusan olyan egység, amilyennel senki nem szeretne találkozni éjjel egy sötét sikátorban, amolyan igazi büntető csatagép.
8. Hatamoto-Chi/ Zeus/ Victor/ Guillotine
Az egész Belső Szféra képes nehézgépekkel hordázni, ezek ellen még a tápos klános gyors gépek is megszenvednek, valamint paklira is elfogadhatóan ütnek.
7. Cataphract
Kicsi és olcsó, de szépen üt, csatában meg akár még többet, egyetlen gyenge pontja, hogy csak a Liao ház használhatja.
6. Naginata
A legerősebb szférás rakétás egység, képes mérkőzést eldönteni. Csak a kuriták használhatják, nekik nem gond a C3, mivel a NARC-os Owens az ideális párja.
5. Gunslinger
A három legerősebb ház büszkesége, bármilyen nagygépes pakliba be lehet tenni. A vezetésével komoly támadást lehet indítani pakli ellen. ECM támogatást nyújt a csapat többi tagjának és szükség esetén kettőt átsebez. Megjegyzem, voltak akik inkább a kisebb struktúrájú Cerberust preferálták, annak nagyobb sebzése miatt.
4. Awesome
Az alapkiadás oszlopos tagja, hírneve kissé megkopott, de a képességei még most is jók. Olcsó, masszív, jó alapsebzéssel és átsebzéssel büntetés nélkül. Rengeteg elképzelésbe belefér.
3. Hunchback Revised
Olcsó, viszonylag sokat bír és jó az alapsebzése. Csatákban és paklira is jó. A kis gépek ellen védekezésben is tökéletes. Természetes kiegészítője az Annihilatoroknak.
2. Annihilator
Pusztításra teremtve. Két Annihilator szinte bármit kilő, kivéve a Promethheust és a Widowmakert, de ezek legendás egyedi 'mechek. Az meg, hogy nem lehet velük gárdolni senkit sem érdekel. Gyengéjük az L és M assetek. Gondolatban ide vettem még a Bandersnatchot, mely szintén ilyen asetekkel rendelkezik, szintén jó tűzerő és alpha strike mellett.
1. Rhonda's Highlander
Hiába lehet csak egyet tenni belőle a pakliba, mivel zsoldos lap, ezért ki lehet keresni, vissza lehet húzni és csata után vissza lehet fordítani. Már önmagában is korrekt gép, de a minden egység egyel kevesebbet sebez rá képességgel nagyon nehézzé vált a kilövése, főleg a csatahordák számára.
Végül két egység, melyek az átalakítás előtt nagy kedvenceim voltak és bajnokságban is jól szerepeltek:
Berserker
A mozgó fal. A legnagyobb test + ECM nehezíti meg a kilövését és a Hand-To-Hand kettes sebzése pedig a lassú egységek ellen ad neki komoly erőt. Intimidating Paint Job felszereléssel és Berserker Warrior pilótával együtt a legnagyobb hazai bajnokság győztese volt.
Imp
Kétszer hetet bír, és hétért hetet üt. Szükséges volt hozzá a kezdeményezés, hogy biztonságosan lehessen a túlhevülést megjátszani. Az első magyar bajnokság második helyen végzett zsoldospaklijának adott strukturális és tűzerő támogatást.