Top 20 IS moderate mech part1.
++ Yen-Lo-Wang
Az egyetlen unique moderate egység a játékban. A Championhoz képest a +1 költségért cserébe kap egy Intimidating Paont Job és egy Hand-To-Hand +1 képességet, egy páncél struktúrára cserélése mellett. Egyértelműen csapatban kell vele játszani, mert akkor a blokkoló csoport több egységétől is elvesz egy-egy sebzést.
+3. Grim Reaper
A Huron Warriorra hasonlít, csak az egyik alapsebzés helyett rakétája van, valamint a tactics helyett, munitions büntetésű. A rakétát nehézkesebb használni csatákban, igaz átsebzéshez tökéletes.
+ 2. Grand Dragon
Az alapkiadás szörnyetege. Büntetés nélkül használható, komoly páncélzattal és normális tűzerő + overheat kombóval. Nem örültek neki az IS ellenfelek, de még a klánosok sem.
+1. Charger AP
Közepes sebességű olcsó fal. Assetje subterfuge, vagy zsoldos paklira ad lehetőséget, építkezéshez ideális, mert feltartja az ellenfelet és a tömege jó esélyt ad erős mission lapok kijátszására.
20. Champion
Leginkább az A-M, vagy L-M paklikban tesz jó szolgálatot, bár struktúrája lehetne nagyobb, támadó paklikba ideális.
19. Black Hawk
Masszív gépezet, csak a Spartan és a Mad Cat rendelkezik nagyobb testtel. Két erős ház használhatja és mindkettőnek jól jön.
18. Enforcer
Bár csak a Davionok használhatják és nagyon nem hiányzott róla a munitions büntetés, de ezeket leszámítva harci értéke jobb a sima Centurionénál.
17. Centurion
Korrekt lap, bármilyen pakliba belefér, természetesen kiegészítő szerepkörben, de különleges assetekkel rendelkező pakli közepes gépeinek derékhadát is képezheti.
16. Snake
Egyszerű támadó egység, nagyjából a Wolftrap egyenértékű vetélytársa, megfejelve egy jump opcióval.
15. Clint Revised
Nagyon keményen ütő kicsiny egység, melynek egyetlen hátránya a hovatartozása, mert nehéz hozzá hasonló assetes egységeket találni.
14. Hercules
A szférás Man 'O War, csak többféle büntetéssel és kisebb páncéllal, bár az átsebzés kicsit javít ezen. A marik paklik csúcspontja.
13. Anvil Revised
Hasznos és erős. Egy kicsivel olcsóbb lassú gépezet tulajdonságaival rendelkezik alapból, melyet megfejel az ECM és vele válik a marik egységek fő támogatójává.
12. Huron Warrior
A Firestarter és a Wraith mellé ideális. Egyetlen gyengéje a kis páncélzat, de az átsebzés és a nagy struktúra csapatban használva kompenzálja ezt.
11. Firestarter
A legjobb háromba kerülő szférás moderate egység, a lökött overheat ellenére is csak ott van a négyes sebzés és ECM támogatással lehet rajta segíteni, de a jump is javítja az esélyeit.