Battletech

Battletech kártyajáték

2016. okt 02.

Fireball

írta: Madnezz
Fireball

Sok értelme ugyan nincsen neki, de egyszer kényszerűségből egy pakliba tettem ilyeneket, bár a Hermes jobb lett volna, mivel munitions nélkül játszottam, tehát ki kellett fizetnem.

Tovább Szólj hozzá

kártya steiner card unit fireball fast kártyajáték common battletech patrol mechwarrior tcg mech ccg inner sphere davion

2016. okt 01.

Stealth

írta: Madnezz
Stealth

 Az egyik legjobb védekezés Dasherek és Fenrisek ellen. Nyilván a Fenris Prime jobb nála csatában, mert a jump és a +1 struktúra nem kompenzálja teljesen a +1 sebzést. Felbecsülhetetlen segítség ez a 'mech és kiegészítve Scarabuszokkal már tökéletes klános gyorsgépes paklik ellen is.

Tovább Szólj hozzá

kártya steiner card unit fast jump stealth kártyajáték common mercenaries battletech tcg mech ccg inner sphere davion

2016. sze 30.

Salamander

írta: Madnezz
Salamander

 Az első magyar verseny első meccsén jöttek szembe ilyenek egy rájuk épülő pakli jóvoltából. Akkoriban még komoly gondot jelentett a megfelelő tűzerő hiánya, így egy ekkora monstrumnak jelentős túlélési esélyei voltak pakli elleni támadáskor. Persze később sok ház kapott hasonlóan rakétás egységet,…

Tovább Szólj hozzá

kártya steiner card unit kártyajáték rare slow missile mercenaries salamander battletech tcg mech ccg inner sphere davion

2016. sze 29.

Scarabus

írta: Madnezz
Scarabus

 Hogy utáltam ezt a gépet! Te jó ég! Patrolos ECM-es gyors és Hand-To-Hand képességű, ami a sebessége miatt minden 'mechre érvényes volt. Gyakorlatilag ez az egység a Phantom Prime olcsóbb szférás verziója képességeit tekintve. Tényleg csak a pakli ellen hiányzik az az egy sebzés, meg a páncél az…

Tovább Szólj hozzá

kártya steiner card unit fast kártyajáték rare mercenaries battletech patrol ecm tcg mech ccg inner sphere davion scarabus hand-to-hand

2016. sze 28.

Nightsky

írta: Madnezz
Nightsky

 Ez volt az az egység melynél abszolút jogos volt az újratervezés. Így büntetés nélkül a fejszéjével, a tréfás, de létező overheatjével és a jump opcióval ez volt messze a legerősebb kettőbe kerülő közepes sebességű gép. Még a hírhedt Centurionnál is lényegesen jobb volt, akár paklira, akár…

Tovább Szólj hozzá

kártya card unit jump kártyajáték common mercenaries battletech tcg mech ccg revised moderate nightsky inner sphere commanders edition overheat hand-to-hand

2016. sze 27.

Penetrator

írta: Madnezz
Penetrator

A jó öreg behatoló fura egy 'mech, leginkább a Zeus-szal lehet összehasonlítani. Hozzá képest van egy duplán béna overheat, viszont bónusz a rakétaelhárító és a jump opció és +1 struktúra. Az biztos a Zeusszal egyszerűbb az élet.  Itt a még őrültebb változat és ebben az esetben ez nem is hátrány.…

Tovább Szólj hozzá

kártya steiner card unit jump kártyajáték slow battletech tcg mech ccg revised inner sphere davion uncommon commanders edition overheat anti-missile

2016. sze 26.

Berserker

írta: Madnezz
Berserker

 Ez is a zseniális hétbe kerülő szférás nehézgépek közé tartozik, méghozzá az ECM jóvoltából a legnagyobb a játékban. Elképesztő tizenhatos sebzés kell a kilövéséhez. De ha teszünk bele Berserker Warrior pilótát és Intimidating Paint Job felszerelést, akkor egy Prometheus kell a kilövéshez. 1 'mech…

Tovább Szólj hozzá

kártya steiner card unit kártyajáték rare slow mercenaries crusade battletech ecm tcg mech ccg revised berserker inner sphere davion commanders edition overheat anti-missile hand-to-hand

süti beállítások módosítása