Comstar Investment
Egy ötletes lap, csakis ComStar paklikhoz. Minden körünk elején kerül rá egy számláló zseton és annyi resource pontot ad, ahány zseton van rajta. Ez elégé jól hangzik, elemezzük ki egy kicsit, mert az a 4 pontnyi költség nem kevés. Bal oldalt lesz a körök száma, vagyis ha support lapot tettünk volna le, akkor annyi resource pontot adott volna, középen, a lapon levő zsetonok száma, jobb oldalt a lap által addig adott összes resource pont, levonva belőle a 4 pontnyi költséget.
1. 0. -4.
2. 1 -3.
3. 2. -1.
4. 3. +2
5. 4. +6.
6. 5. +11.
7. 6. +17.
8. 7. +24.
9. 8. +32.
10. 9. +41.
Nem is folytatom tovább. Megmondom miért, nagyjából a negyedik körben tudjuk lehozni a lapot leghamarabb, ami után még kell öt kör, hogy nyereséget termeljen egy supporthoz képest, azaz akkor már a 9. körben járunk. A játék elején 4 pontot befektetve hagyni, mikor abból már komoly gépet lehetne venni, nagyon kockázatos, ez a hátrány esetleg pont ennek a lapnak az elvesztéséhez vezet. Később már nem okozna olyan nagy gondot az ára, csak a játék behatárolt számú köreiből kezdünk kifutni és azt sem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy mikor három zseton van rajta, igencsak felkelti az ellenfél figyelmét és mindent meg fog tenni az elpusztításáért és nekünk négy resource hátrányból kell megvédenünk, hogy a mesés gazdagság az ölünkbe pottyanjon.
Egy dolog azért tudja kissé javítani a működését, mégpedig az Underworld Connection lap tulajdonságát használva egy zsetont ki tudunk cserélni kettőre. Ezt minden körben megjátszva, egy resource pontot emiatt levonva a következőt kapjuk:
1. 0. -4.
2. 2. -3.
3. 4. 0.
4. 6. +5.
5. 8. +12.
6. 10. +21.
7. 12. +32.
8. 14. +45.
Ez sokkal jobb eset, kétszer gyorsabban fejlődünk, de a probléma még mindig ugyanaz, csak a negyedik körtől lesz rentábilis a befektetés, ami egy körrel jobb, mint az első eset, de itt is hasonló védekezési problémákkal küzdünk. Három kört nagy hátránnyal kell végigjátszanunk.