Trapped!
Ezt a lapot is csak ritkasága miatt nem használták túlzottan. Az ellenfél támadásakor lehet használni. Dobni kell, 1-2 visszajön a kezünkbe. 3-6 esetén egy 'mechre jelzőt helyezünk. Amíg a jelző rajta van, nem tud visszafordulni. A jelzőt el lehet távolítani, ha két másik gépe saját körében és az ellenfél körében passzív marad.
Alapvetően egy mission laptól azt várjuk, hogy megmentse a saját és kinyírja az ellenfél gépeit. Azért kevesebb géppel játszó pakliknak megoldhatatlan feladatot okoz csapdába esett társuk kiszabadítása, mert túl sokat veszítenének két másik gép ideiglenes inaktivitásával, ha egyáltalán van még két gép. Viszont matematikailag minél hamarabb érdemes kiszabadítani, kivéve, ha a többi gép nagyobb nála. A játék elején tud zavart okozni leginkább.