Battletech

Battletech kártyajáték

2017. már 11.

Moderate units

írta: Madnezz
Moderate units

   A Battletech kártyajáték sikerének egyik nagy titka az egységek különböző sebességében rejlik. Ez kiegészítve a több hullámú támadásokkal adja a játék sava-borsát.   A jó csatapaklik erejét a közepes sebességű gépekkel lehet maximalizálni. Ennek oka, hogy a lényegesen erősebb lassú gépek nem…

Tovább Szólj hozzá

kártyajáték battletech tcg ccg pakliépítés

2017. már 08.

Cerberus MR-V2

írta: Madnezz
Cerberus MR-V2

  A nyolcas alapsebzés a legnagyobb, amit a Belső Szféra meg tudott alkotni. Még két 'mech tud ilyet, a Pillager és a Thunder Hawk, de ők 11 és 12 resource pontba kerülnek, tehát a Cerberus a legolcsóbb közülük. Az ára amúgy is rendben van, az egyel többe kerülő Masakari A hárommal nagyobb…

Tovább Szólj hozzá

kártya card unit kártyajáték slow battletech mechwarrior tcg mech ccg inner sphere uncommon anti-missile long-range

2017. már 07.

Avatar AV1-OB

írta: Madnezz
Avatar AV1-OB

 A legolcsóbb négyet rakétázó 'mech, egy ponttal olcsóbb, mint a Salamander, amelyik egy páncéllal és struktúrával nagyobb csak nála. Komoly lehetőséget ad egy gyorsan lejövő harcos pakli befejező egységeként használni.

Tovább Szólj hozzá

kártya card unit kártyajáték slow missile crusade battletech omni tcg mech kurita ccg inner sphere uncommon avatar av1-ob

2017. már 06.

Double Overtime

írta: Madnezz
Double Overtime

 A játék legritkább lapja. Egyszer használható, de akkor megkétszerezi egy fejlesztés alatt álló egység fejlesztési pontjait. Ugye ez nagyjából azt jelenti, hogy feléért lehet lehozni egy 'mechet.  Kezdődhet az összehasonlítás egy sima Support lappal. Tegyük fel, egy Gunslingeren van öt fejlesztési…

Tovább Szólj hozzá

kártya card command kártyajáték battletech ccg double overtime

süti beállítások módosítása