Battletech

Battletech kártyajáték

2017. már 24.

Top 10 defensive mission card

írta: Madnezz
Top 10 defensive mission card

  battletech_mission.jpg

10. Strenght Of The Bear

strenght_of_the_bear.jpg

 Sajnos csak a medvék használhatták, pedig nagyon jó lap. Erőssége, hogy a teljes páncélzatot duplázza, amibe az extra páncél felszerelés és az ECM is beletartozik.

9. Luck Of The Fox

luck_of_the_fox_ccg_commandersedition.jpg

 A davion paklik végső tartaléka. A sikertelenség esélye 1:5, azaz 20%, tehát a sikerességé pedig 80%. Ez egy elfogadható arány, ha azt vesszük, hogy egy ellenséges egység nem egyáltalán nem sebez.

8. Steel Talons

steel_talons.jpg

 Egy nagyon erős lap, nagy valószínűséggel mi választjuk ki, hogy melyik egységet távolítjuk el a csatából. Ez lehet akár egy saját egységünk is.

7. Risky Combar Jump

risky_combat_jump.jpg

 Egy klasszikus lap, mely valójában támadónak is vehető a sebzése miatt. A gyengéje, hogy csak jump opciós ...

Tovább Szólj hozzá

kártya top 10 kártyajáték battletech tcg ccg

2017. már 22.

Behemoth

írta: Madnezz
Behemoth

behemoth_rhino.jpg

  A hasonló költségű Gladiator D-hez hasonlítva, az eggyel nagyobb struktúráért és a kettes átsebzésért cserébe elveszítette egy alapsebzését, igaz overheattel pótolható. A rengeteg büntetés az, ami lerontja, de még így is a legjobb tisztán Smoke Jaguar lassú 'mech.

Tovább Szólj hozzá

kártya card clan unit behemoth jump kártyajáték rare slow mercenaries battletech tcg mech ccg smoke jaguar overheat long-range

2017. már 20.

Taking The Hit

írta: Madnezz
Taking The Hit

taking_the_hit.jpg

 Minden sérülést átirányítunk egyik egységünkről egy másik egységünkre. Két alapvető felhasználási módja van. Egyrészt egy nagyobb, drágább gépünket menthetjük meg egy kisebb feláldozásával. A másik lehetőség ennek ellentéte, egy kisebb gépünket mentjük meg azzal, hogy az őt ért sebzést átirányítjuk egy nagyobb masinánkra. Ilyenkor természetesen törekszünk a használatánál arra, hogy a nagyobb egység csak kevéssé sérüljön. Például együtt támadunk egy Annihilátorral és egy Burke tankkal. Mikor mindkettőt, vagy az Annihilatort kilövik, akkor irányítjuk át a sebzést a tankra. Mikor meg csak a tankot lövik ki, azokat a találatokat az Annihilator fogja kibírni a jó hármas páncéljával.

 A lap hátránya, hogy a ...

Tovább Szólj hozzá

kártya mission card kártyajáték common mercenaries battletech tcg ccg taking the hit

2017. már 18.

Top 10 Inner Sphere slow mech

írta: Madnezz
Top 10 Inner Sphere slow mech

 Nehéz vagy csak lassú csatamechek, melyekkel szerettem játszani, vagy ellenem álltak jól helyt.

10. Atlas

atlas_regi.jpg

 Jó áron hatalmas és nehéz rajta fogást találni, nem rendelkezik a Belső Szférát megkeserítő pocsék overheat opcióval.  a rakétával át lehet sebezni paklira. Hátránya, hogy két alpha strike sebzést nem éri meg használni, mert nagyon hiányozni fog a következő körből.

9. Blackwatch

black_watch.jpg

 Eleve tekintélyes alapsebzés és elég nagy test mellett még ott van a C3, ami persze egyben a hátránya is az AMT büntetések mellett. Tipikusan olyan egység, amilyennel senki nem szeretne találkozni éjjel egy sötét sikátorban, amolyan igazi büntető csatagép.

8. Hatamoto-Chi/ Zeus/ Victor/ Guillotine

hatamoto-chi.jpg

 Az egész Belső Szféra ...

Tovább Szólj hozzá

top 10

2017. már 16.

Gunslinger

írta: Madnezz
Gunslinger

gunslinger.jpg

 A Belső Szféra egyik csodagépe. Bünti nélkül tolja a hetes alapsebzést, mellyel paklira közvetlenül is veszélyes, vagy az ECM támogatása miatt csapattal támadva is nagyon erős. Blokkolás esetén pedig még van két átsebzése is. Ráadásul a három legerősebb ház is tudja használni.

Tovább Szólj hozzá

kártya steiner card unit kártyajáték slow mercenaries battletech tcg mech kurita ccg gunslinger inner sphere davion uncommon

2017. már 15.

Revised Hell

írta: Madnezz
Revised Hell

 Az áttervezett 'mechek elég sok vitát kiváltottak, érdemes szemügyre vennünk őket, mert szerencsére nincsen annyira sok belőlük. Mégis felvetődik a kérdés, hogy mi legyen a már megvett eredeti lapokkal, mert azokat nem cserélték vissza, pedig ki lettek fizetve

 Azokkal kezdem, amikkel én is szívesen játszottam, tehát az előnyükre változtak.

spider_c.jpg

spider_revised.jpg

 

 A Spider Revised nagymértékben változtatta meg a játék képét, mivel személyében a Dasher Prime elkapásának a problémája oldódott meg fullextrás módon. Emiatt a +1 támadópontért szívesen kifizettem a nagyobb árat és bónuszként a kellemetlen munition assettől is megszabadultunk.

venom.jpg

venom_revised.jpg

 

 A kurita Venom a szende kis gépből a nagyobb tűzerőnek és az A-T büntetésnek ...

Tovább Szólj hozzá

kártya kártyajáték battletech tcg ccg revised

2017. már 11.

Moderate units

írta: Madnezz
Moderate units

  mechwarrior_hellhound_medium_mech.jpg

 A Battletech kártyajáték sikerének egyik nagy titka az egységek különböző sebességében rejlik. Ez kiegészítve a több hullámú támadásokkal adja a játék sava-borsát.

  A jó csatapaklik erejét a közepes sebességű gépekkel lehet maximalizálni. Ennek oka, hogy a lényegesen erősebb lassú gépek nem akadályozzák őket, másrészt, a gyors 'mecheket le lehet rohanni, azaz védekezésre lehet kényszeríteni őket. Természetesen nem egy tiszta moderate 'mechekre épülő paklit ajánlok, szükséges bele gyors egység is, de csak annyi, amennyivel semlegesíteni lehet az ellenfél gyors gépeit. Sőt lassú gépeket is érdemes lehet használni, mert ha már átvettük a kezdeményezést, a körünkben elsőként velük támadva fellazítható az ...

Tovább Szólj hozzá

pakliépítés

2017. már 08.

Cerberus MR-V2

írta: Madnezz
Cerberus MR-V2

cerberus_mr-v2.jpg

  A nyolcas alapsebzés a legnagyobb, amit a Belső Szféra meg tudott alkotni. Még két 'mech tud ilyet, a Pillager és a Thunder Hawk, de ők 11 és 12 resource pontba kerülnek, tehát a Cerberus a legolcsóbb közülük. Az ára amúgy is rendben van, az egyel többe kerülő Masakari A hárommal nagyobb struktúrával rendelkezik és még átsebzése sincsen. Engem azonban zavar a sebezhetősége, konkrétan, hogy tíz sebzéssel már a roncstelepre juttatható, jobban szeretem a drágább gépek közül a masszívabbakat. Amúgy sokan szerettek vele játszani, az egyik elképzelés szerint Hollander és Spider Revised egységek védték és Morgan Kell segítségével ment paklira.

Tovább Szólj hozzá

kártya card unit kártyajáték slow battletech mechwarrior tcg mech ccg inner sphere uncommon anti-missile long-range

2017. már 07.

Avatar AV1-OB

írta: Madnezz
Avatar AV1-OB

avatar_4_raketa.jpg

 A legolcsóbb négyet rakétázó 'mech, egy ponttal olcsóbb, mint a Salamander, amelyik egy páncéllal és struktúrával nagyobb csak nála. Komoly lehetőséget ad egy gyorsan lejövő harcos pakli befejező egységeként használni.

Tovább Szólj hozzá

kártya card unit kártyajáték slow missile crusade battletech omni tcg mech kurita ccg inner sphere uncommon avatar av1-ob

2017. már 06.

Double Overtime

írta: Madnezz
Double Overtime

double_overtime.JPG

 A játék legritkább lapja. Egyszer használható, de akkor megkétszerezi egy fejlesztés alatt álló egység fejlesztési pontjait. Ugye ez nagyjából azt jelenti, hogy feléért lehet lehozni egy 'mechet.

 Kezdődhet az összehasonlítás egy sima Support lappal. Tegyük fel, egy Gunslingeren van öt fejlesztési pont, ekkor a Double Overtime ad rá még ötöt és kimegy a játékból. A Support ugyan csak egy pontot ad rá, viszont kint marad a pályán és onnantól kezdve minden körben ad +1-et, azaz a következő négy körben máris behozta a lemaradást. Ebből adódik, a Double Overtime lappal úgy kell játszani, hogy a megnyert 4-5, vagy több resource pontnyi előnyt mihamarabb érvényesíteni kell a csatatéren.

Tovább Szólj hozzá

kártya card command kártyajáték battletech ccg double overtime