Battletech

Battletech kártyajáték

2017. feb 20.

Orion ON1-M

írta: Madnezz
Orion ON1-M

orion_on1-m.jpg

 Kicsit soknak tűnik az ára, de le kell belőle vonni a NARC képességet, ami egy pontot jelent, viszont a rakéta sebzése 1.5 lesz tőle. Így már korrekt a gép, egálban van a klános Night Gyr egységek közül a kisebbel. Az egy T büntetés kissé kitolás jellegű, de a NARC miatt kötelező, amúgy is ritka az A-M assetes pakli. Leginkább olyan pakliba való, amelyiknél a rakétázást kizárólag lassú gépekkel oldották meg, mert ott hasznos a NARC képessége.

Tovább Szólj hozzá

kártya card kártyajáték rare slow limited battletech tcg mech ccg inner sphere marik commanders edition orion on1-m

2017. feb 19.

Játék gyors gépekkel

írta: Madnezz
Játék gyors gépekkel

iceferret.jpg

Nézzük elsőnek a Belső Szférát, mely nem lett túltápolva gyors egységekkel, mondhatni az ő céljuk maximum a klános dominancia semlegesítése lehet.

 A Davion-Steiner van ellátva legjobban gyors gépekkel. Az általánosan használható Spector mellett ott van a klasszikus Stealth és a ritka Scarabus. Itt a gond a munition büntetésekkel van leginkább, de legalább az egységek mérete megfelelő. Kiegészítésként jól jön a kicsike Raptor, vagy a Warrior helikopter. A Scarabus kiemelendő, mivel ő az egyetlen patrolos szférás 'mech, melynek van öt struktúrája.

 A Kurita ház, bár nagyobb gyors 'mechel nem rendelkezik, a Venom Revised segítségével szinte klános módon támadhat a mérkőzés elején, mivel az Dasherként használható. ...

Tovább Szólj hozzá

pakliépítés

2017. feb 18.

Awesome AWS-9M

írta: Madnezz
Awesome AWS-9M

awesome_marik.jpg

 Ez is egy klasszikus hétbe kerülő gépezet, szinte bünti nélkül. Egy fejlesztési pontért kapja az oveheat opciót, ez korrekt. Overheates pilótával már pont olyan erős, mint egy Masakari.

 Aztán jött belőle az átdolgozott változat, még nagyobb költséggel és tetemes büntetéssel, cserébe +1 sebzés és három átsebzést kapott, amiből az utóbbi ritkaság, de nehezebb beépíteni pakliba

awesome_revised.jpg

Tovább Szólj hozzá

kártya card unit kártyajáték slow common limited battletech tcg mech ccg inner sphere marik awesome aws-9m

2017. feb 17.

Orion ON1-K

írta: Madnezz
Orion ON1-K

orion_u_1.jpg

 Ez egy érdekes egység. A szokásos etalon Victorhoz képest kap még két struktúrát, de bebukja a jump opciót és három alapsebzés helyett csak kettő támadópontja van. Talán így is jó lett volna, de csak rá kellett tenni az assembly büntetést, amivel elvész a lehetőség berakni a-mentes pakliba, így viszont kevésnek tűnik összességében. Mindezek ellenére is lehet használni, leginkább a jó öreg Sharp Shooter jön szóba kiegészítőként.

Tovább Szólj hozzá

kártya card unit kártyajáték slow limited battletech tcg mech ccg inner sphere marik uncommon orion on1-k

2017. feb 16.

Cicada

írta: Madnezz
Cicada

cicada_marik.jpg

 Az alapkiadás második legerősebb Belső Szférás gyors 'mechje. El lehet képzelni, milyen volt a többi. Vegyük mondjuk ezt eggyel kevesebbért és csak egyes támadással. Szörnyű, semmire sem jó gépet kapunk. Na, ez volt a sima Cicada. Ahhoz képest ez egy csúcsmech. 

Tovább Szólj hozzá

kártya card unit fast kártyajáték common limited battletech cicada tcg mech ccg inner sphere marik

2017. feb 15.

Guillotine GLT-5M

írta: Madnezz
Guillotine GLT-5M

guillotine_rare.jpg

 A Marik ház tobzódhat a négybe kerülő lassú 'mechekben, két Guillotine lapjuk van, melyek pontosan ugyanazt tudják. A tömege a hátránya, mert nem lehet rá kijátszani minden nehézgépes mission lapot, de legalább a jump jól jöhet.

Tovább Szólj hozzá

kártya card unit kártyajáték rare limited battletech tcg mech ccg inner sphere marik guillotine glt-5m

2017. feb 14.

Blitzkrieg

írta: Madnezz
Blitzkrieg

blitzkrieg_1.jpg

 Támadás közben játszhatjuk ki. A nem őrposztban levő blokkoló 'mechek untappelődnek. Ezek az egységek nem sebeznek és nem sebződnek. Ha nem blokkol senki a kijátszást követően, akkor sebezhetjük a célpontot, mintha blokkolás nélkül támadnánk..

 Ez lap lett a Marik ház fő fegyvere. Ugye, az utolsó mondat miatt csakis gárdoló egységekkel lehet megakadályozni a támadást, azaz nyugodtan lehet lassú egységekkel játszani, ha ilyen mission lapok vannak nálunk. Első támadásnál lefordítjuk a védekező egységeket, a következőknél meg már a magatehetetlen egységeket támadjuk sebességtől függetlenül. De akár blöffel is lehet játszani, elég ha bemondjuk, hogy van nálunk Blitzkrieg és az ellenfélnek ajánlatos módosítania a ...

Tovább Szólj hozzá

kártya mission card kártyajáték rare blitzkrieg counterstrike battletech tcg ccg inner sphere marik

2017. feb 13.

Knight Of The Inner Sphere

írta: Madnezz
Knight Of The Inner Sphere

knight_of_the_inner_sphere.jpg

  Mikor nincsen elfordítva ez a lap és egy ellenséges egység kidobásra kerül, kérhetjük, hogy azt a paklija aljára tegye és mi kapunk egy lovag-zsetont a lapra. Elfordításra csatában annyi támadáspontot kapunk, ahány lovag-zseton van rajta.

 Nekem ez túl lovagias. Meg a legfőbb gondok vele, hogy nem azonnali lap, nem segít rögtön, a másik, hogy akkor jó, ha amúgy is jól állunk, mert akkor segít, ha kilőttünk két-három ellenséges egységet. Nekem az számít jó lapnak, ami azonnal hatásos és vesztett helyzetet is legalább egálra kihoz. Még egy lehetőséget látok, hogy Underworld Connectionnel növelhetjük a counterek számát.

Tovább Szólj hozzá

kártya unique card command kártyajáték rare crusade battletech tcg ccg inner sphere marik knight of the inner sphere

2017. feb 12.

Safe Report

írta: Madnezz
Safe Report

safe_report.jpg

  Aktiváláskor kidobandó, amúgy megnézzük az ellenfél kezét és húzunk egy lapot. A képessége jó volt addig, amíg ugyanezt a ComStar Box Power nem adta még durvábban. A kártya húzás képessége még érdekesebb, mert ez tényleg növeli a kezünkben tartott lapok számát, hiszen telepítésnek számít. Ezen talán módosíthattak volna a Commander's Editionben, de abba meg nem került bele.

Tovább Szólj hozzá

kártya card command kártyajáték rare limited battletech tcg ccg inner sphere marik

2017. feb 11.

Assets

írta: Madnezz
Assets

battletech-11.jpg

  A pakliötletek legnagyobb gátját alkotják a büntető assetek, melyek alaposan megnehezítik a háromnál többféle Supportra épülő paklik megépítését. Mondhatni, pakliépítés megkezdése előtt már tudni kell, milyen betűket használunk majd.

 Gyakorlatilag lehet építeni assetmentes paklikat, leginkább a Belső Szférában adódik rá némi esély, gondoljunk csak az Assassin, Awesome, Banshee, Grasshopper, Centurion lapokra. Ezek mellé leginkább a Kurita ház tud tenni még egységeket, Crab, Grand Dragon, Hatamoto-Chi, Sentinel révén, de ne feledkezzünk meg a Davion és Steiner által is használható Gunslingerről sem! Ők hozzá tudják tenni a Wolfhound, Nightsky Revised, Ceasar Revised és Warrior lapokat. A Mariknál csak a Tempest Revised és a ...

Tovább Szólj hozzá

battletech assets